FANDOM

Świat ze snu
PoprzedniNastępny
Tom 63
Informacje
Tom 63
Okładka Obito Uchiha
Naruto Uzumaki
Kakashi Hatake

Świat ze snu — jest 63 tomem mangi Naruto.

Rozdział 598Edytuj

Roztrzaskanie!

Ruszając naprzód, Naruto atakuje Tobiego za pomocą gigantycznych łap z czakry, napominając chłopca do myślenia, że może pokonać go na własną rękę. Gai próbuje otrząsnąć Kakashim z szoku wywołanego z wyjawienie prawy Tobiego, widząc to zamaskowany mężczyzna wysyła trzy gigantyczne shurikeny w kierunku Naruto, ale shurikeny na swojego ogony Gyūki, jednego łapie Uzumaki dzięki pomocy lisa, chłopak mówi, że nie jest sam, bo ma Kuramę i innych przyjaciół, którzy wspierają go. Teraz zmotywowany Maito Gai zaczyna działać, Kakashi stwierdza, że jest gotów użyć Kamui, ale Tobi pokazuje prawdziwą potęgę swojego Kamui. Działając bezpośrednio Tobi skacze w powietrze i rzuca kilka odbiorników czakry, które przebijają B i Gyūkiego. Ostrzegł Naruto, aby nie dotykał odbiorników, ponieważ uniemożliwiają używanie mocy ogoniastych bestii, Naruto tworzy cienistego klona, który ochrania Gyūkiego. W tym momencie klon idzie naprzód z Rasenganem, przygotowany z ogoniastą kulą. Gdy klon przygotowuje się do ataku Kakashi pozornie wysyła kulę do innego wymiaru, Tobi zauważa to. Prawdziwy chłopak próbuje go atakować, gdy zamaskowany mężczyzna wysyła cześć swego ciała do innego wymiaru tam czekał na niego klon chłopaka z kulą, która niszczy jego maskę, a Naruto pyta się kim jest.

Rozdział 599Edytuj

Obito Uchiha

Po spóźnieniu się na wstęp egzaminu do Akademii, Obito jest oszołomiony widokiem ogromnego tłumu młodych shinobi. Przez chwilę patrzy z Kakashim. Rin podaje młodemu shinobi papiery. Podczas egzaminu na chūnina, po późnym przybyciu na drugi etap egzaminu, który miał się odbyć w Lesie Śmierci, Obito wraz z pozostałymi towarzyszami walczyli przeciwko Gaiowi, Genmie i Ebisu. Chcąc zaimponować Rin, Obito przeniósł się na pierwszy plan i przygotowuje się do ataku za pomocą techniki z rodzaju ogonia, ale został powstrzymany przez słodkiego cukierka, który otrzymał od starszej pani za pomoc. Maito Gai wykorzystał to i pokonał młodego Uchihę. Po otrzymaniu pomocy medycznej od Rin, Obito wykazał dumę bycia członkiem klanu Uchiha i wyraża pragnienie zostania Hokage. Molozolnie trenuje przed trzecim etapem egzaminu na chūnina. Później młody Uchiha staje do walki z Gaiem, ale szybko zostaje pokonany. Rin okrzykuje Kakashiego, gdy pokonuje Gaia. Obito poczuł zazdrość i zrezygnował ze swoich uczuć względem młodej kunoichi. Po egzaminie, chłopak postanawia wyznać swoje uczucia do kunoichi. W chwili obecnej, jego maska spada na ziemię. Kakashi i Gai są wstrząśnięci faktem, że Tobi to ich dawny towarzysz — Obito Uchiha.

Rozdział 600Edytuj

Dlaczego do tej pory...

Wstrząśnięci po tym objawieniu, Kakashi Hatake i Maito Gai zaczęli zadawać pytania niegdyś zamaskowanemu mężczyźnie, czy on naprawdę jest Obito Uchiha. Widząc jego Mangekyō Sharingana, Kakashi nie ma co do tego wątpliwości. Jednak Obito powiedział, że jeśli chcą to mogą go tak nazywać, bo dla niego to bez znaczenia. Hatake przypomniał sobie, gdy jego przyjaciel odszedł, a następnie zapytał czy w jaskini przeżył. Doprowadziło to, że Naruto Uzumaki zapytał kim jest ich wróg, Maito Gai odpowiedział, że to ich dawny kompan, którzy rzekomo zginął podczas Trzeciej Wojny Shinobi. Będąc w ciągłym szoku, Kakashi Hatake zapytał Obito, dlaczego tej pory był w ukryciu. Obito Uchiha odpowiada, że jego przyjaciel pozwolił umrzeć Rin. Jeszcze bardziej oszołomiony, Kakashi Hatake pyta się byłego kompana czy zamierza go winić. Obito odpowiedział, że nie ma zamiaru go winić, ponieważ nie widzi sensu, aby obwiniać tę bezsensowną rzeczywistość, która niebawem zniknie. Naruto Uzumaki próbował zmobilizować swojego senseia, mówiąc teraz, że trzeba powstrzymać plan Obito i później wysłucha tą opowieść. Obito Uchiha użył techniki Bakufū Ranbu wysłał ją w kierunku swych wrogów. Naruto powstrzymuje atak za pomocą ogonów Kuramy. Niespodziewanie obok Obito Uchihy pojawia się Madara Uchiha Stojąc obok młodszego Uchihy, Madara mówi, że tu jest zdecydowanie ciekawiej, wszyscy są zdziwieni pojawieniem się nowego wroga.

Rozdział 601Edytuj

Obito i Madara

Po pojawianiu się Madary na polu walki, Naruto Uzumaki, Kakashi Hatake, Maito Gai i Killer B byli w szoku, że widzą legendarnego shinobi stojącego przed nimi, zastanawiają się co się stało z Kage. Madara Uchiha i Obito Uchiha niechętnie prowadzą rozmowę, a Madara spostrzegł, że Naruto Uzumaki to klon. Uchiha mówi im, że Kage nie mają się dobrze po ich walce. Gdzie indziej, podzielona na dwie części Tsunade przywołuje Katsuyu. Katsuyu zmartwiona stanem Tsunade, natychmiast chciała ją poskładać. Jednakże Tsunade mówi, aby przyniosła pozostałych Kage, że to może jest jeszcze czas, aby ich ocalić. Na polu walki, Obito zwrócił Madarze Gunbai, a on zablokował atak z wyrwanych odbiorników czakry Naruto. Po zobaczeniu Demonicznej Statuy Zewnętrznej Ścieżki, Madara zapytał Obito dlaczego realizuje plan przed pozyskaniem Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego. Sam Uchiha został sprowadzony do świata żywych w pośpiechu, potem wyjaśnili sobie co się stało z Nagato. Słysząc, że chcieli wykorzystać Nagato, rozwścieczony Naruto Uzumaki atakuje ich przy pomocy techniki Chō Mini Bijūdama. Madara zablokował atak i wysłał całą siłę techniki na klona. Faktem jest, że młody Uchiha musi mieć plan, Madara Uchiha udał się pochwycić Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego, pozostawiając Obito do czynienia z Kakashim i Gaiem. Korzystając z okazji Kakashi Hatake zapytał starego przyjaciela co się stało, że dołączył do Madary Uchihy, a Obito Uchiha w tym momencie przypomina sobie chwilę, gdy spotkał legendarnego Uchihę po raz pierwszy.

Rozdział 602Edytuj

Ja żyję

Rozdział 603Edytuj

Rehabilitacja

Rozdział 604Edytuj

Ponowne spotkanie i...

Rozdział 605Edytuj

Piekło

Rozdział 606Edytuj

Świat ze snu

Rozdział 607Edytuj

Jest mi obojętny

Na drugiej stronie okładkiEdytuj

Naruto i towarzysze są bliscy zrozumienia zdolności osobnika w masce! Kakashi niepokoi się, gdy odkrywa, że technika nieprzyjaciela okazuje się podobna do jego "Kamui". Czy pełen wiary Naruto zdoła jednym ciosem rozbić maskę przeciwnika?!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki