FANDOM

Czwartego walka na śmierć i życie
PoprzedniNastępny
Rozdział 502
Informacje
Rozdział 502
Tom 53

Czwartego walka na śmierć i życie — jest 502 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Tobi idzie w kierunku Konohy, kilka osób wyczuło obecność Kyūbiego, w tym Kakashi, Trzeci Hokage i Itachi. Zamaskowany mężczyzna przywołuje lisa powodując chaos. Trzeci organizuje wioskę do walki z lisem, zastanawia się jak złamał pieczęć Kushiny, mimo środków ostrożności. Minato przybywa do osady, na monument Hokage. Spowodował, że Kyūbi wyczuł jego obecność i zaatakował go Kulą ogoniastej bestii. Czwarty Hokage wysłał kulę poza osadę za pomocą jutsu czasoprzestrzenną. Wówczas Minato zostaje zaatakowany przez Tobiego, który próbuje wysłać Namikaze do innego wymiaru. Czwarty szybko ucieka za pomocą żółtego błysku. Uświadamia sobie, że siła i wiedza jest nietypowa. Pyta się zamaskowanego mężczyznę czy jest Madarą Uchihą, ale szybko stwierdza, że jest to niemożliwe, ponieważ Madara nie żyje. Tobi spekuluje na ten temat. Minato stwierdza, że z najwyższym jutsu i jego zdolności do kontrolowania Kyūbiego, Tobi jest zbyt niebezpieczny, aby pozostawić go przy życiu. Walka sprowadza się do prędkości. Biegną ku sobie, Minato rzuca Latającego Złotego Pioruna Kunaia, który przelatuje przez Tobiego. Następnie Czwarty tworzy Rasengana. Zamaskowany mężczyzna łapie Namikaze za koszulę i myśli, że zwyciężył, lecz Czwarty uderza go Rasenganem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki