FANDOM

Hinata Hyūga
Stary wygląd | Nowy wygląd
Hinata
Debiut
Manga Rozdział 34
Anime Odcinek 1
Gra Naruto: Ultimate Ninja
Występuje w Manga, anime, film, gra i OVA
Głosy
Japoński Nana Mizuki
Angielski Stephanie Sheh
Status Profesjonalny
Data Urodzin 27 Grudzień
Płeć Kobieta Kobieta
Wiek Część I: 12-13
Część II: 16
Wzrost Część I: 147,3 cm - 148,3 cm
Część II: 160 cm
Waga Część I: 37,9 kg - 38,2 kg
Część II: 45 kg
Grupa Krwi A
Status Żywa
Kekkei Genkai Byakugan Byakugan
Przynależność Konohagakure Konohagakure
Drużyna Drużyna Kurenai
Klan Klan Hyūga Klan Hyūga
Ranga Ninja Część I: Genin
Część II: Chūnin
Rejestracja Ninja 012612
Rodzina
Hiashi Hyūga (Ojciec)
Matka Hinaty i Hanabi (Matka)
Neji Hyūga (Kuzyn)
Starzec z klanu Hyūga (Dziadek)
Hizashi Hyūga (Wujek)
Hanabi Hyūga (Siostra)

Hinata Hyūga — Jest członkiem klanu Hyūga z Konohagakure. Będąca z łagodnym usposobieniem, Hinata stara się wyrazić siebie lub pojawiaja się konfrontacyjna. Cechy, które spowodowały jej dorastanie wraz z rodziną, którzy byli przekonani o tym, że nie na daje się na pozycję spatkowierczyni klanu. Z obserwacji Naruto, Hinata znajdzie zarówno przykład do naśladowania, aby być bardziej asertywna, siebie akceptować. Z drużyny Kurenai, ma na celu stać się silniejsza, aby zdobyć i być godną uwagi Naruto.

WyglądEdytuj

Wygląd Hinaty

Hinata w części II.

Hinata ma ciemne niebieskie włosy i jasną skórę, są cechami, które odziedziczyła po matce. Również ma białe oczy charakteryzujące jej klan, które mają odcień lawendy w anime. W części I jest postrzegana z nieśmiałymi wypowiedziami, ale w mniejszym stopniu w części II, z wyjątkiem, gdy przebywa blisko Naruto. Podobnie jak reszta jej klanu posiada Byakugana. Bezpośrednio po aktywacji obok oczu widoczne są żyły. W części I, jej włosy są krótkie, wyrównane, tuż nad czołem. Miała na sobie kremową kurtkę z kapturem, a na niej widniał symbol ognia w górnego i prawego rękawa oraz futra wokół rękawach. Również miała granatowe spodnie. Po otrzymaniu rangi genina nosiła ochraniacz na czoło. Podczas egzaminu na chūnina ma na sobie z długimi rękawami jasnoniebieską bluzkę i wysokim kołnierzem, a także granatowe spodnie. W swoim domu miała na sobie tradycyjny strój Hyūga składający się z prostej, luźnej szaty i różnymi kolorowymi ozdobami. W części II, Hinata zachowała swoją prostą fryzurę, ale urosły jej do długości pasa. Stała się bardziej kobieca. Ma nowy strój składający się z luźno dopasowanymi rękawami, granatowe spodnie i czarne sandały. Pod bluzą ma siateczkową koszulkę. Na wojnie nosi nosi standardową kamizelkę osady. Nie nosi wcale ochraniacza.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Hinata jest charakteryzowana jako nieśmiała, zamyślona, spokojna i miła, a nawet bardzo uprzejma. Również jest delikatna, cecha, której Neji i jej ojciec traktują jako wadę, nie lubi konkurować i walczyć. Okazała się empatyczna, a ze względu na jej wychowanie, to jej pierwszy ze znaków bolesnego dzieciństwa i chętna zauważenia przez Naruto. W dzieciństwie, z powodu wysokich oczekiwań swojego klanu jak ich spadkobierczyni i po wyczerpującym treningu, uznano ją za porażkę. Jednakże stała się pracowita (coś, co jej ojciec nie zauważył), dziewczyna cały czas starała się zmienić na lepsze, chociaż brak pewności utrudniał jej nawet podczas misji. W serii, postępy Hinaty znacznie się poprawiły, stając się bardziej otwarta na temat opinii innych i pewność w klasyfikacji generalnej. Również wykazała gotowość do podjęcia wszelkich działań, niż kiedykolwiek wcześniej.
Plik:Hinata wspiera Naruto.png
Do czasu Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi, jej odwaga i zaufanie, w której jest gotowa oddać życie na polu walki za wioskę, przyjaciół i rodzinę. Najsilniejsze zaufanie i odwagę u Hinaty pokazano po śmierci Nejiego. Odrzuciła rozpacz i była w stanie wziąć się w garść, a nawet zapobiec Obito przed złamaniem ducha Naruto. U Hinaty rośnie pewność siebie pochodzący z podziwu chłopaka, gdy była inspirowana jego entuzjazmem i jego niezachwianą wolę walki, aby nigdy nie poddawał się bez względu na sytuację. Według serii, jej podziw wobec niego rósł na prawdziwą troskę i uczucie, doprowadzając tym samym, że dziewczyna zakochuje się w nim. Hinata posiada niezachwianą wiarę w Naruto, wierząc, że pewnego dnia osiągnie swój cel zostając następnym Hokage. Podczas inwazji Paina, dziewczyna wyznała mu swoją miłość i chęć ochrony chłopaka, nawet za cenę swojego życia. Gdy Neji umarł z rąk Obito Uchihy, pozbierała się czując ból, żeby wesprzeć Naruto i po raz kolejny nie dać za wygraną, powtarzając ich wspólne nindō, pokazała jak daleko przeszła.
Plik:Determinacja Hinaty.png
Hinata dobrze dogaduje się z kolegami ze swojej drużyny. Kiba stał się jej najbliższym przyjacielem, a jego działania wobec niej są motywowane z troską o nią, tak jak wtedy, gdy w trakcie egzaminów na chūnina podejmie się walki z Nejim albo Gaarą może zginąć. Kiba jest świadomy co czuje dziewczyna do Uzumakiego, on ma tendencję do drażnienia dziewczyny, gdy w pobliżu Naruto i pokazuje palcem, gdy ta się rumieni kiedy myśli o chłopaku. Shino darzy nią cichym zaufaniem i sprawi zapewnienie u innych, kiedy zaczynają się martwić lub mają wątpliwości. Hinata jest najbliżej swojej sensei, która jest zainteresowana nie tylko wzrostem dziewczyny jako kunoichi, ale także człowieka. Kurenai zna osobiste zmagania Hinaty i w odróżnieniu od wymagającego ojca, sensei stara się trenować dziewczynę. Gdy w trakcie egzaminu na chūnina Hinata zostaje powalona przez Nejiego, Kurenai cicho pogratulowała jej determinację i wytrwałość uczennicy. Jak Kiba, Kurenai jest świadoma uczuć dziewczyny względem Uzumakiego. Zachęcą ją, aby ukazała te uczucia do niego. Pod koniec części I, Hinata polepszyła stosunki z Nejim, jak i ze swoim ojcem, który rozpoczął trening, ale również poprawiła stosunki z rodziną.

UmiejętnościEdytuj

Plik:Hinata leczy rannego obywatela.png

Mimo, że w części I została uznana za porażkę postanowienie Hinaty pozwoliło jej znacznie polepszyć umiejętności, w końcu ojciec zmienia zdanie na jej temat. Później zostaje chūninem dzięki pomocy swoich kolegów z drużyny i sensei — pod którego Hinata była w stanie rozkwitnąć i rozwijała swoje umiejętności. W Czwartej Wojny Shinobi, Hiashi Hyūga uznał umiejętności na wystarczające silne , aby ochraniała swojego kuzyna, a Neji ochrania ją. Naruto również pochwalił jej siłę, przypominając jak walczyła przeciwko Painem., gdy został ubezwłasnowolniony. Podobnie jak jej koledzy jest biegłym tropicielem, który używa Byakugana na większe obszary. Choć często nie jest pokazywana w serii, Hinata ma dobrą inteligencję, była w stanie odpowiedzieć na większość pytań w części pisemnej egzaminu. Była pewna swych odpowiedzi, że dała Naruto, aby ściągnął od niej. W anime, pokazano Hinatę jak mogła korzystać z medycznego ninjutsu. Używała technikę Shōsen Jutsu, żeby leczyć rannych obywateli z Wioski Hachō.

ByakuganEdytuj

Plik:Byakugan Hinaty.jpg

Jako członek klanu Hyūga, Hinata posiada Byakugana, z rodzaju dōjutsu, które ma pole wiedzenia 360° (z wyjątkiem strefy martwego punktu) oraz zdolność widzenia systemu czakry. Hinata może skupić wzrok radykalnie zwiększając zakres w jednym kierunku, do co najmniej 10 kilometrów. Hinata może swoim Byakugan przejrzeć genjutsu. Korzystając z Byakugana mogłaby pomóc Ino z czasem i wskazać jej Shintenshin no Jutsu na Obito, oszczędzając Kakashiemu, Gaiowi, Naruto, a Killer B z demonem. W anime, poszukiwanio Bikōchū, dziewczyna była w stanie wykorzystać swojego Byakugana, aby powiększyć, skutecznie widząc każdego małego owada w okolicy. W części II, podczas walki z Guren widzimy pokazuje lepsze opanowanie swoich kekkei genkai: Byakugan Hinaty pokonał krystaliczny labirynt przeciwniczki, który od załamania obrazków tworzył duplikatów siebie, jednak Hinata mogła skupić się na swoim celu i dozwolono jej na tyle, aby mogła ujrzeć czakrę Guren, a nie odbicia.

TaijutsuEdytuj

Hinata w podstawie Jūken

Hinata w podstawie Jūken.

Jako członek klanu Hyūga, Hinata specjalizuje się w bliskiej odległości walki wręcz. Jej styl walki jest podobny do stylu klanu: Jūken, która korzysta z możliwości Byakugana, aby zobaczyć drogę systemu czakry przeciwnika i ich wyjątkową zdolność do wydziela czakrę do każdego punktu na ciele. To pozwala jej doprowadzić do poważnego urazu wewnętrznego z minimalną siłą zewnętrzną, ponieważ przebija punkty czakry przeciwnika, aby zadać obrażenia. Jej umiejętności Jūken jest tak wielka, że może do przenoszenia barku Naruto. Kiedy Hinata uważano za słabą na standardy Hiashiego, będąc słabą, ani szybką, jak Neji czy Hanabi. Jednak w anime zauważono, gdy Tsunade wybrano Hokage, Hiashi był na tyle pewny, aby umożliwić jej rozpoczęcia szkolenia Sparing Senbo: rytuał klanu Hyūga, w którym należy odeprzeć prawie tysiąc razy z rzędu.
Plik:Jūho Sōshiken..PNG
Podczas przejściowego czasu, Hinata poprawiła swoje umiejętności taijutsu i pokazała większy wybór technik swojego klanu. Również nabyła ogromny arsenał, pokazując wykorzystanie techniki Jūho Sōshiken, którą w mandze zbyt wiele nie pokazano z wyjątkiem powstania, jednak technika nie była zdolna osiągnąć swojego celu, ale w anime była zdolna przytłoczyć na chwilę Nejiego w trakcie szkolenia i z łatwością złamać odbiorniki czakry Paina. Może też współpracować Nejim używając Hakke Kūhekishō, który jest odmianą.
Plik:Hinata używa Shugohakke Rokujūyon Shō.JPG
W części II, w anime o Sanbim pokazała technikę Hakke Sanjūni Shō, mniejszą wersję jednego z najpotężniejszych technik klanu: Hakke Rokujūyon Shō. Później pobierając nauki u Nejiego, umiejętności dziewczyny wzrosły do punktu, w którym może wykonywać kompletną technikę, z którą pokonuje jednego klona Dziesięcioogoniastego. Stwierdzono również, że technika może być połączona z Jūho Sōshiken. W anime, omówiono szerzej umiejętności Hinaty. Podczas walki z Painem, jej ataki były na tyle sile, aby zakłócić połączenie odbiorników czakry, które zostały użyte na Naruto i również uderzyć w wroga. Hinata rozwijała nadal swoją naturalną elastyczność, Zostało pokazane, gdy walczyła z Nurari. Była w stanie powstrzymać większość ataków, pomimo elastycznego ciała wroga. Ostatecznie ta technika zapewnia jej dużą elastyczność i koordynację zarówno ataku jak i obrony w tym samym czasie.

Kontrola CzakryEdytuj

Plik:Hinata pomaga zapieczętować Sanbiego.png

Po egzaminów na chūnina, Hinata szkoli się, aby stać się silniejsza i uzyskać lepszą kontrolę czakry. Wyniki tego szkolenia są pokazane w anime. Widzimy jak tworzy kulę wokół siebie obok wodospadu. Później pokazano jako tworzy igły, które powstrzymuje rój pszczół. Jej kontrola czakry może emitować strumienie czakry z dłoni do tworzenia bardzo ostrych noży, które mogą trafić w cel. Ze względu na doskonałą kontrolę czakry, Hinata jest w stanie swobodnie manipulować wielkością i wytrzymałością ostrza czakry, skutecznie pozwalając jej użyć tej techniki do ataku i obrony. W części II, kontrola czakry Hinaty awansowała co widać podczas próby schwytania Sanbiego, gdzie jej kontrola czakry została wymieniona jak równi z medycznym ninją. Została wybrana do Czterokątnej Pieczętującej Bariery wraz z Sakurą Haruno, Ino Yamanaka i Shizune. Ino, choć z wykształcenia medycznego ninja, miała problem z jej utrzymaniem i kontrolowaniem czakry do utrzymania pieczęci, w przeciwieństwie do Hinaty, której przychodziło z łatwością.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Hinata jako dziecko

Hinata jako dziecko.

Hinata jest starszą córką lidera klanu Hyūga, Hiashiego Hyūga i jako pierworodna była dziedziczką głównego klanu. Niemniej jednak, najwyraźniej straciła tą pozycję na rzecz młodszej siostry, Hanabi Hyūga, a Hinata została uznana za porażkę z powodu braku pewności siebie. Gdy była dzieckiem, została porwana przez przywódcę z Kumogakure, który pod przykrywką chciał podpisać traktat pokojowy z Konohą, a tak naprawdę chciał ukraść Byakugana. Jej ojciec zabił niedoszłego porywacza, aby ją uratować, ale Kumogakure zażądał odszkodowania w postaci martwego ciała Hiashiego Hyūgi. To ostatecznie doprowadziło do śmierci wujka Hinaty, Hizashiego Hyūgi, który poświęcił się dla ochrony klanu i wioski. Ten incydent był szczególnie istotny w kształtowaniu relacji Hinaty z jej kuzynem, Nejiego Hyūgi. Z powodu jej pozycji jako spadkobierczyni, Hiashi Hyūga miał wysokie oczekiwania co do Hinaty i poddaje ją wyczerpującemu treningowi. Jednak powolne postępy dziewczyny powoduje, że ojciec traci chęci i uznaje ją za porażkę. Zamiast tego, jej ojciec postanowił skupić się na rozwijania młodszej siostrze, Hanabi Hyūga, która okazała się bardziej obiecująca niż Hinata, co czyni nową
Plik:Sparing Hinaty i Hanabi.png
dziedziczką. Po jakimś czasie Hinata dołączyła do drużyny Kurenai, Hiashi Hyūga całkowicie stracił zainteresowanie dziewczyną, pozostawiając ją pod opieką i ochroną Kurenai Yūhi. Napięte stosunki między ojcem a Hinatą zmusiło ją do stracenia wiary, siedziała w pokój i płakała. Po spotkaniu Naruto jej percepcja zmieniła się drastycznie. Ponieważ chłopak był traktowany jak wyrzutek przez wszystkich mieszkańców osady. Hinata była zdumiona, że Naruto nie mając nikogo na kim mógłby polegać, nigdy nie poddał się i dążył do swojego celu, stania się Hokage. W anime, Naruto był pokazany jako ochraniał dziewczynę. Mimo, że chłopak jej nie znał, nie chciał, aby dzieci ją poniżały i obrażały. Dzieci mieli przewagę liczebną, więc bili go i nokatuowali. Zaskoczona, jak chłopak starał się pomóc i wiarę w nią, że zasługuje, aby być zauważonym, Hinata była zainspirowana. Podobnie jak, Naruto postanowiła spróbować nigdy nie poddawać się i stać się silnym shinobim. Ten podziw do chłopaka urósł w miłość pomimo ostrzeżeń starszych mieszkańców, aby trzymać się z dala od niego.

Egzamin na ChūninaEdytuj

Hidan i KakuzuEdytuj

W anime, jest zauważona na pogrzebie Asumy. Później widzimy ją przebywająca przy rzece z kolegami z drużyny. Jest szczęśliwa słysząc, że Naruto tak ciężko pracuje, aby udoskonalić swoją nową technikę. Potem wstydzi się reprymendy Kiby, który dokucza. Z tego powodu rumieni się, powodując zawstydzenie.

SanbiEdytuj

Inwazja PainaEdytuj

Czwarta Wojna ShinobiEdytuj

Hinata została przydzielona do Drugiej Dywizji Sojuszu Shinobi obok Nejiego, Kurotsuchi i Karui. Powiedziała, że jest trochę zdenerwowana, gdy Karui oznajmiła, że ma się martwić nadchodzącą wojną. Niemniej jednak od razu można zauważyć, że kilku shinobi nie ufają sobie z powodu bycia od lat wrogami.
Hinata i Neji ochraniają siebie nawzajem podczas wojny

Hinata i Neji ochraniają siebie nawzajem podczas wojny.

Hinata działała na obszarze, w którym Armia Białego Zetsu szła pod ziemią. Kiedy Kurotsuchi i Kitsuchi użyli techniki, żeby odkryć położenie wroga, ona i Neji równocześnie zaatakowali używając Hakke Kūhekishō w przeciwnika. Później podczas walki, Hinata ochroniła Nejiego przed Armią Białych Zetsu. Po koniec pierwszego dnia bitwy Neji upadł na ziemię ze zmęczenia, Hinata zajęła jego miejsce obok Shino. Chłopak powiedział jej, aby nie przemęczała się, ponieważ jego Kikaichū jest rozproszone po całym terenie w poszukiwaniu wroga, dziewczyna podziękowała mu i pomyślała o Naruto. Stanowczo odpowiedziała, że nie podda się, ponieważ ta wojna ma na celu ochrony Naruto Uzumakiego. W anime, ona, Shino Aburame i Kiba Inuzuka zostali wysłani w celu zbadania domniemanego naruszenia Sojuszniczych Sił Shinobi i jego obwodu. Jaskinia była wypełniona przez Armię Białych Zetsu, dziewczyna wysłała sowiego posłańca do pieczętujących shinobi, a ona z kolegami postarają się powstrzymać wroga póki zespół pieczętujący nie przybędzie i zapieczętuje jaskinię. Kiedy dwóch członków z oddziału pieczętującego przybyło to od razu zaczęli pieczętować jaskinię.

DziesięcioogoniastyEdytuj

Powrót MadaryEdytuj

Chociaż Obito został pokonany, Hinata i reszta Sojuszu zostali zaatakowani przez Spiralnego Zetsu. Gdy Sojusz walczył przeciwko nowemu przeciwnikowi, Kiba i Ino wyczuli obecność Uzumakiego na ich polu bitwy. W przerażeniu aktywuje Byakugana, odkrywa, że Naruto jest w stanie krytycznym, a jego serce z każdą chwilą bije wolniej. Dziewczyna śpieszyła się, ale z wyczerpania upadła. Cały czas martwiła się o stan chłopaka, po cichu poprosiła Nejiego o pomoc dla Uzumakiego.

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki