FANDOM

My to zrobimy
PoprzedniNastępny
Rozdział 673
Informacje
Rozdział 673

My to zrobimy — jest 673 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Madara jest zaskoczony nie znikającą czakrą Gaia i zastanawia się co zrobił Naruto. W tym momencie chłopak skacze na Uchihę i uderza go. Madara zaczyna się zastanawiać, czy to dlatego, że w pełni nie jest zregenerowany, ale potem uświadamia sobie, iż to siła chłopaka wzrosła. Naruto prosi Sona o czakrę, a w tym momencie młody chłopak tworzy senjutsu — wzmocnione, Yōton z Rasenshurikenem. Madara schodzi z drogi, ponieważ atakuje techniką Rinbō: Hengoku. Jego atak okazuje się być nieskuteczny, a zarówno Uchiha jak i Shinju zostali zdławieni a w ataku. Gdy Madara spadał na ziemi słyszał głos z drzewa, aby go wchłonął. Naruto korzysta z okazji, aby wycofać się z Gaiem, podając go Gaarze i Lee zapewnia tego ostatniego, że Gai nie umrze. Gdzie indzie, Sakura dziękuje Obito za uratowanie Uzumakiego. Na innym polu bitwy, Sasuke uwalnia Tobiramę prosząc go, aby prze teleportował. Po tym jak Sasuke sam się teleportował, Madara informuje, że jest nieśmiertelny i nie może zostać pokonany. Wchodząc w tryb lisa i trzymając kunai ojca, Naruto oświadcza, że poszukuje prawdy, a obok niego pojawia się Sasuke, który obudził Rinnegana. Zauważając zmianę u obydwóch chłopców, Madara mówi im, że to będzie ostateczna walka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki