FANDOM

Obito Uchiha
PoprzedniNastępny
Rozdział 599
Informacje
Rozdział 599
Tom 63

Obito Uchiha — jest 599 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Po spóźnieniu się na wstęp egzaminu do Akademii, Obito jest oszołomiony widokiem ogromnego tłumu młodych shinobi. Przez chwilę patrzy z Kakashim. Rin podaje młodemu shinobi papiery. Podczas egzaminu na chūnina, po późnym przybyciu na drugi etap egzaminu, który miał się odbyć w Lesie Śmierci, Obito wraz z pozostałymi towarzyszami walczyli przeciwko Gaiowi, Genmie i Ebisu. Chcąc zaimponować Rin, Obito przeniósł się na pierwszy plan i przygotowuje się do ataku za pomocą techniki z rodzaju ogonia, ale został powstrzymany przez słodkiego cukierka, który otrzymał od starszej pani za pomoc. Maito Gai wykorzystał to i pokonał młodego Uchihę. Po otrzymaniu pomocy medycznej od Rin, Obito wykazał dumę bycia członkiem klanu Uchiha i wyraża pragnienie zostania Hokage. Molozolnie trenuje przed trzecim etapem egzaminu na chūnina. Później młody Uchiha staje do walki z Gaiem, ale szybko zostaje pokonany. Rin okrzykuje Kakashiego, gdy pokonuje Gaia. Obito poczuł zazdrość i zrezygnował ze swoich uczuć względem młodej kunoichi. Po egzaminie, chłopak postanawia wyznać swoje uczucia do kunoichi. W chwili obecnej, jego maska spada na ziemię. Kakashi i Gai są wstrząśnięci faktem, że Tobi to ich dawny towarzysz — Obito Uchiha.