FANDOM

Sakura Haruno
Stary wygląd | Nowy wygląd
Sakura
Debiut
Manga Rozdział 3
Anime Odcinek 1
Gra Naruto: Clash of Ninja
Występuje w Manga, anime, film, gra i OVA
Głosy
Japoński Chie Nakamura
Angielski Kate Higgins
Status Profesjonalny
Data Urodzin 28 Marzec
Płeć Kobieta Kobieta
Wiek Część I: 12-13
Część II: 15-17
Wzrost Część I: 148,5 cm - 150,1 cm
Część II: 161 cm
Waga Część I: 35,4 kg - 35,9 kg
Część II: 161 cm
Grupa Krwi 0
Klasyfikacja Medyczny Ninja
Status Żywa
Przynależność Konohagakure Konohagakure
Drużyna Drużyna Kakashiego
Zwierzę Katsuyu
Ranga Ninja Część I: Genin
Część II: Chūnin
Rejestracja Ninja 012601
Rodzina
Kizashi Haruno (Ojciec)
Mebuki Haruno (Matka)

Sakura Haruno — jest kunoichim z Konohagakure, członkiem drużyny Kakashiego. Odkryła, że są źle przygotowani do obowiązków ninja i powikłań życie jej kompanów. W ten sposób trenuje, aby zostać medycznym ninją, żeby mogła sprostać wyzwaniom życia jako ninja, a także nieść pomoc i chronić swoich przyjaciół oraz bliskich.

WyglądEdytuj

Wygląd Sakury

Sakura w części II.

Sakura ma jasne, długie różowe włosy, zielone oczy i jasną skórę. Często była prześladowana z powodu dużego czoła. Z tego powodu zaczęła je przykrywać swoją grzywką, chociaż Ino zachęcała dziewczynę, aby nie ukrywała. W części I, Sakura miała na sobie czerwony strój z białymi, kolistymi wzorami i krótkimi rękawami lub bez, z zamkiem błyskawicznym, obcisłych spodenkach. W części II, Sakura zostaje chūninnem, przydziela nowy strój o tej samej konstrukcji, co w górnej części I, czarne rękawiczki, buty, shorty, krótką spódniczkę. Sakura jest również uzbrojona w tantō, które nosi powyżej etui medycznej. Kiedy nie jest na misji nosi czerwoną koszulę, a pod nią jasnożółtą i garantową spódnicę. Potem widzimy ją w stroju Sojuszu Shinobi, chociaż nadal nosi spódnicę, a gdy potem zostaje przydzielona do jednostki medycznej nosi spodnie. W walce z Dziesięcioogoniastym, Sakura uzyskuje symbol rombu po przechowaniu przez trzy lata odpowiedniej ilości czakry do czoła.

Galeria

OsobowośćEdytuj

UmiejętnościEdytuj

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Egzamin na chūninaEdytuj

Ratowanie KazekageEdytuj

Sai i SasukeEdytuj

Hidan i KakuzuEdytuj

Szczyt pięciu KageEdytuj

Czwarta Wielka Wojna ShinobiEdytuj

DziesięcioogoniastyEdytuj

Powrót MadaryEdytuj

Plik:Sakura leczy w stanie krytycznym Naruto.jpg

Chociaż Sojusz Shinobi odniósł sukces po pokonaniu Obito, ale na polu walki pojawili się nowi dwaj przeciwnicy — Madara Uchiha i Guruguru, który pojawił się, żeby pokonać Sojusz z jego ogromnego drewnianego posągu. Jako odwet Sojusz, Gaara pojawił się obok krytycznie osłabionego Naruto tracącego lisiego demona. Chociaż żadna z dwóch uzdrowicielek nie miał wystarczającej ilości czakry to właśnie Sakura zaczęła leczyć chłopaka, a Gaara transportował ich do następnej lokalizacji.

Z powodu braku efektów, Sakura przechodzi do ręcznego pompowania czakry

Z powodu braku efektów, Sakura przechodzi do ręcznego pompowania czakry.

Gdy serce Naruto stawało się coraz słabsze, Sakura starała się leczyć, aż do skutku. Gaara poinformował ją, że Yang Kurama zostało wyciągnięte od Uzumakiego, ale za nim bestia została zapieczętowała to powiedziała mu, żeby wprowadzić do organizmu chłopaka Yin Kuramy, który jest w Minato Namikaze. Dziewczyna zmieniła taktykę z powodu słabego bijącego serca chłopaka, nacięła mu na klatce piersiowej i włożyła swoją rękę, a tam wprowadzała swą czakrę prosto do serca. Pamiętała wszystkie momenty, gdy Naruto Uzumaki mówił o swoim marzeniu, określiła, że nie pozwoli mu umrzeć.

Wreszcie znaleźli Minato i przekazano mu wiadomość od Yang Kuramy. Czwarty Hokage szybko zaczął przenosić połowę Kuramy do swojego syna, ale Czarny Zetsu przechwycił jego działania i przechwycił tą połowę. Nagle przybył Madara Uchiha, żeby odzyskać oko od Obito. Czarny Zetsu próbował powrócić do Madary z rinneganem i Yin Kuramy, lecz Obito odzyskiwał przytomność i zatrzymał Czarnego Zetsu. Podjął swoją dawną ścieżkę z dzieciństwa i stanął u boku Sojuszu Shinobi. Po tym jak Kakashi Hatake teleportował Sakurę i Naruto do innego wymiaru, przerażona dziewczyna próbowała odzyskać spokój na widok ogromnej mocy Madary Uchihy. Wkrótce przybył do nich Obito Uchiha przyznał jej, że chodził złą ścieżką przez długi czas, aby naprawić ten błąd. Zdobywając zaufania do niego, Sakura patrzy jak Obito transferuje Yin Kuramy do ciała Naruto. Wkrótce potem chłopak otworzył oczy.

RelacjeEdytuj

Kizashi Haruno
Mebuki Haruno
Kakashi Hatake
Naruto Uzumaki
Yamato
Ino Yamanaka
Sai
Shikamaru Nara
Yota
Tsunade

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki