FANDOM

W tę tragiczną noc
PoprzedniNastępny
W tę tragiczną noc
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Japoński Tytuł 惨劇の夜 (Sangeki no Yoru)
Angielski Tytuł The Tragic Night
Polski Tytuł W tę tragiczną noc
Odcinek 359 [1]
Data Emisji 17.04.2014

W tę tragiczną noc — jest 359 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Wraz z rosną liczną zadań, Danzō powołuje Itachiego do rangi kapitana. Koharu wyraża swoje zaniepokojenie w awansie Itachiego. Kakashi ostrzega Itachiego, aby nie angażował się w polityczne sprawy. W III treningowym ziemie, Tenzō również wyraża zaniepokojenie dla awansu, ale zostaje powstrzymany po pojawieniu się Yūgao i informuje ich, że jest zastępcą w drużynie. Gdzie indziej, Itachi informuje Danzō, że niezadowolenie daje się we znaki członkom klanu Uchiha. Po powrocie, Hiruzen Sarutobi informuje Kakashiego o intruzie, który omija ich barierę. W dzielnicy Uchiha zamaskowany mężczyzna wydaje się badać skałę, przed opuszczeniem portalu. W Akademii, Gai obserwuje młodych studentów, ale pojawia się Kakashi i prosi go, aby poszedł z nim. Obaj chodzą o dzielnicy Uchiha, w której Hatake zauważa atmosferę ze strony członków klanu. Później, Itachi Uchiha infmoruje starszyznę wioski o buncie ze strony klanu. Wkrótce Itachi prosi zamaskowanego mężczyznę o pomoc przy mordowaniu klanu. ANBU przybywa za późno, aby zapobiec tragedii, ale otrzymują zadanie usunięcia ciał. W tym samym czasie, Itachi Uchiha ostrzega Danzō Shimurę, że jeśli spróbuje tknąć jego młodszego brata to on wyjawi prawdę na temat masakry. Przed ucieczką prosi Hiruzena o swoim zamiarze i prosi o opiekę nad młodszym braciszkiem. Sarutobi postanawia nie zmieniać kodu i pozwala Itachiemu wejść do osady wtedy gdy będzie martwił się o swojego brata. Później Kakashi Hatake staje się nauczycielem.

WystępująEdytuj

Role Seiyū
Polski Japoński Rōmaji Polski Japoński Rōmaji
Kakashi Hatake
Itachi Uchiha
Sasuke Uchiha
Naruto Uzumaki
Danzō Shimura
Hiruzen Sarutobi
Maito Gai
Yūgao Uzuki
Tobi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki